Soms is de klant echt koning

Er wordt op internet wel eens wat ‘gereclameerd’ als dingen fout gaan (terecht) en via consumentenprogramma’s op televisie worden misbruiken aan de kaak gesteld, maar hé, het mag ook eens gezegd worden als het anders is !

Zo kochten wij vorig jaar, in januari, een infraroodsauna bij een Nederlandse firma. We kochtten ‘m in een toonzaal en bestelden er nog een paar opties bij. Het was januari en we kregen ook nog korting. Binnen x aantal weken zouden ze hem leveren. Dat hebben ze ook gedaan, ons netjes verwittigd wanneer en ook al helemaal rekening gehouden met het feit dat we enkel op woensdag en zaterdag thuis konden zijn. Dus hip hip hoera, alles correct.

Ondertussen flink genoten van de sauna en bij tijden is zo’n sauna perfecte ontspanning. Tot hij het vorige week begaf. Of liever. Hij gaf geen kick meer. Geen lichtjes (kleurentherapie), geen muziek (er zitten boxen en een muziekinstallatie bij), geen warmte. De sauna zo dood als een pier.

Grote paniek alom, wat zo’n dingen kosten wel iets en … van Nederland ?
Manlief belde de firma op en legde het probleem uit. ‘We sturen je donderdag een vervangstuk‘. En inderdaad, vrijdag lag voor onze deur een pakje met de uitleg hoe je het vervangstuk moest monteren.
Mijn echtgenoot is allesbehalve een handige Harry, maar binnen het halfuur was het – er zat een handleiding met foto’s bij ! – weer helemaal in orde.

Kijk, daar word ik nu es blij van zie. Zo’n service.
En natuurlijk nog blijer dat ik weer in de sauna kan !

Mocht u twijfelen dan kan ik deze firma echt aanraden.
http://www.carelife.nl/wellness

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Follow on Feedly